IKEA

Var på första IKEA-Rusta-Jysk-rundan idag med mammsen och köpte en massa småsaker. De tyngre sakerna tas vid nästa tillfälle, annars skulle det bli för mycket på en och samma gång ;).
Det känns både kul och inte att flytta...

Nu ska vi se om jag kommer ihåg allt jag köpte idag då:

Sovrum:
Nattduksbordslampa x 2
Täcke
Lakan x 4
Väckarklocka

Badrum:
Badrumsmatta
Stor handduk x 4
Papperskorg
Tvättkorg

Kök:
Kökshandduk x 4
Stolsdyna x 4
Bordstablett x 4
Diskställ
Återförslutningsbara fryspåsar
Disktrasor
Påsklämmor
Plastpåsar
Väggklocka
Brödrost
Toaster

Vardagsrum:
Sidosoffbord
Skrivbordslampa
Lampa till fönstret
Matta

Hall:
Skohorn
Dörrmatta

Annat:
Glödlampor
Mopp m. hink
Värmeljus

Det  som fattas är följande: Säng, madrasser, bäddmadrass, nattduksbord, mattbord och stolar, "Tillaga startset", Tallrikar, glas bestick, taklampor, gardinstänger, växter, skohyllor, hallspegel, klädhängare till hallen, förvaring, hyllor etc.

Jag ska köpa av Elina: 2 soffor, vardagsrumsbord, tv-bord & tv.

Jag har redan: Dator, skrivbord, kontorsstol, vattenkokare, mixer, gardiner, duschdraperi, cykel osv.

Puh, Mycket att göra alltså... Inte konstigt att man är orolig och har mycket att tänka på. Ska i alla fall skriva på lägenhetskontraktet i helgen :)
Yay! Wish me Luck!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0