Comedy :'(

Saknar min lilla knasboll till fux...
Saknar honom jättemycket idag :(

Vill så gärna att han vore min istället för att han står på ridskolan,
där han inte verkar trivas längre...

Jag vill inte att han ska ha ont längre.
Jag vill inte att han tynar bort mer.
Jag vill att han ska se ut & vara som vanligt igen.

Jag vill ta hand om honom.
Jag vill göra honom bättre,
och ge honom den tid han behöver.

Jag vill vara hans människa,
och att han ska vara min häst.

Saknar min kompis!

Varje måndag & onsdag (Och många fredagar),
under flera terminer var det vi, bara vi.
Att gå från 2-3 gånger i veckan tillsammans,
till 0 är tufft.

Det har jag insett med full kraft idag.

Längtar till att kunna hälsa på honom,
och hänga i stallet och koppla av ♥



Så vackert - hit drömmer jag mig nu

Vill till älsklingshästen nu.
Känner att jag har en rejäl break-down just nu...

Ska sluta att skriva om hur mycket jag saknar sötnosen min nu och skriva lite skolarbete innan jag lägger mig.
Gonatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0