Dagen före den stora dagen ^^

Imorgon är det julafton :) Yay!

Idag har de sista julbestyren fixats; klätt granen har jag, handlat den sista julmaten och hjälpt lillebror att köpa julklappar. Ändå har det varit en lugn dag. Särskilt för Theo som har varit en tröttis både idag och igår och mest sovit och vilat :) Stackars missen min, med sin stora strut... Den är lite i vägen, plus att hon fortfarande är trött efter narkos och operation, så då sover man mycket och gosar med alla ♥ Längtar tills stygn och tratt är borta så hon kan röra sig som hon vill :D Så min lilla sötnos kan springa, leka, hoppa och busa som vanligt. Och Selma kan bli lite aktiverad (hon undrar nog varför den lilla inte vill leka just nu och varför hon har något runt halsen/huvudet).

Har även bytt julklappar med Levi idag, undrar vad jag får? ^^
Undrar vad jag får överhuvudtaget imorgon? :P

Det blir nog bra i alla fall tror jag. Julafton är mysigt och det är mysigt att vara hemma igen!

Nu ska jag gå och sova!
Gonatt! Sov gott & Dröm sött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0