"Du ser yngre ut"

Jag har nu varit och hämtat lillebrors paket.

Killen i butiken såg lite förvånad ut när lilla jag halade fram körkortet och kommer sedan, när jag ska skriva på, med kommentaren "du ser yngre ut". Haha, "Nähä!?" tänkte jag. Sedan svarade jag att "Är man kort ser man yngre ut" och han svarar "Det är bra". ??
Är det bra att vara kort, se yngre ut, eller??
Förstod inte riktigt men aja. Han verkade helt enkelt förvånad över att någon så liten som jag hade körkort. Tji fick han ^^ Eller så kanske han trodde att jag hade falsk-leg. Det gör det samma vilket, jag fick ju i alla fall hämta ut paketet och kan ta med det hem innan jul ;)

Nu ska jag packa upp tvätt och packa resväskan :)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0