Glömde de svarta persiennerna

Glömde att säga att det igår dök upp två unga byggare vid lunchtid och ville sätta in mina svarta persienner, som jag väntat (Läääänge) på.
De var mycket trevliga! De tog av sig skorna, kan ni fatta!? Jag blev helt paff :D De var trevliga och försökte att störa så lite som möjligt och frågade innan de gick om jag tyckte att det såg bra ut och om jag var nöjd... WOW!!

Jag är i alla fall nöjd med dem nu :) Det blev väldigt mörkt och bra i sovrummet när jag skulle sova ^^

Nu fattas bara den där plåten på balkongen så är det helt färdigt sedan. Ni vet den där plåten som de skulle börja montera i min länga i måndags? Som de inte börjat med än... Suck. Får se om de ens har börjat innan den 9:e som de satt som slutdatum.

Aja, Nu är det dags för lite plugg.
Ska studera tänder som vi hade föreläsning om förut idag.



Sådana här ^^
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0