Guuuuuuud va boooooring!

Bläääääää!
Jag har tråkigt och de visar bara skit på tv, ingen skriver i sina bloggar (förutom jag som inte har något annat bättre för mig!), katten försöker få ut sina leksaker ur kattburen, det är färdigstädat, allt är nedpackat... Ja, jag vill bara åka nu! Det är så unbelievably boooooring här just nu!

Det finns Inget, Nada, Zilch, Nil, Zero, Nothing, att göra!!!! Suck

Och bussen går inte förrän 15.55 och då kommer jag ändå få sitta i över en timma (+ så är säkert tåget försenat med tanke på alla snö och så, så kanske till och med längre än det) i Skövde med en konstant jamande katt... Tur att hennes röst är väldigt späd än så länge! Jag vill bara komma iväg nu!

Och alla där hemma längtar efter katten (och mig?).

Aja, ska gå och plocka ögonbrynen i brist på annat.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0