Kastration

Idag har Theo besökt djursjukhuset i Västerort :) Och just nu hatar hon tratten/struten/kragen (whatever you like)... Den stör hennes lek!! ^^ Suck, tycker hon.

Hon har i alla fall blivit av med en del kvinnliga delar och har 5 små stygn på magen :) Min lillebror tyckte det såg så äckligt ut att han inte ville titta mer för att det blev snurrigt i huvudet ;) Men det såg bra ut tycker jag. Lite kalt såklart, men varken svullet, rött eller dylikt.

Hon har dessutom en massa grön färg i vänster öra, får se när det ramlar loss så man kan se om man ser hennes kod ordentligt, hon är ju lite mörk i örat =p

Nu ska jag titta lite på försäkringar för mina lilla snutta.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0