Låång dag igen

Idag börjar jag inte skolan förrän 13.00, men det blir en lång dag i alla fall... Först ska vi ha lektion mellan 13 och 17, sedan ska hela klassen prata med Lotta om tentagenomgången och sedan är det genrep med Luciakören... Puh!

Ännu en sen kväll i skolan alltså. Undrar om Theo börjar ta illa upp nu? Känns som om jag aldrig är hemma... och imorgon kväll är det ju middag för alla 1or & 2or på djursjukskötarlinjen och på torsdag ska jag binda krans... Fullt upp hela tiden alltså! Men efter fredag, då vi ska lussa, är det inte lika späckat schema, som tur är. För jag börjar bli lite trött.

Nu ska jag ta och plugga lite innan det är dags att gå på föreläsning.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0