Lucia-tåg :)

Idag har vi haft lucia på djursjukhuset och i foajén i skolan ^^
Det gick bra och det var kul ;) Vi fick till och med en present för att vi var så duktiga :D Alla fick en biocheck var ♥ Jättebra! De anställda på skolan smörade lite och sa att det var det bästa lucia-tåget i skolan någonsin ^^ Yay!

Levi filmade hela föreställningen med min kamera, inte världens bästa kvalitet, men man hör och ser mig i alla fall ^^ Haha! Egoist, ja visst! ;P Får se den sedan när han klippt ihop det lite snyggt, sådant som inte jag kan...



Bild tagen av Anna


Nu ska jag återgå till fredagsmyset :) När vi smält middagen blir det film, julmust och popcorn (och kanske Tofifee och pepparkakor, tycker Levi i alla fall ;D) Wihoo!

Ha en trevlig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0