Lunch i skolan?

Eller aja, tid för lunch i skolan, jag har inte ätit någon än i alla fall. Har med mig en sallad från i förrgår men har inte varit sugen på att äta något, känner mig fortfarande allmänt seg och känner varken för att äta eller läsa mer i boken...

Har nu läst ett långt kapitel om skelettet. 3 chapters done, 11 to go!! Det går framåt :) Det är ju snart dags att göra vår Dugga/Webtentamen (om Skelett & muskler) som vi får göra hur många gånger vi vill, tills vi får minst 90 % rätt. Om jag har pluggat ordentligt nu så borde jag klara på första, eller möjligtvis andra, försöket. Vi får hoppas på det ;) Annars är det ju bra träning...

Nu ska jag väl pallra mig ner och sätta mig utanför föreläsningssalen och invänta "13-slaget" ^^
Och efter skolan är det "Gröt-kväll" i Smedjan ^^ Mys!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0