Mobiler

Tittar lite på möjliga ersättare till min dumma mobil, som bara dör hela tiden... Men det är svårt att hitta en som jag vill ha lika mycket som jag ville ha den jag har nu, när jag fick den för snart 3 år sedan (På julafton blir den 3 år)...

Några kandidater är i alla fall:



T707

Den är snygg (& Blå!) men jag vet inte om jag vill ha en vik-telefon, har aldrig varit förtjust i dem av någon anledning... Vill nog helst ha en redig mobil, i ett stycke, som inte kan gå sönder i leder och så... Men den är ju snygg...


W902

Denna tycker jag också om, den är i ett stycke, som jag vill ha dem och den är snygg, den ska dock ha svart kanter, ej sådär lite mossgröna som den här.


W995

Den här är snygg, men instabil i slidesen... Inte bra... man vill ju kunna ha dem ett tag innan de måste bytas ut igen...

Jahapp... Inte blev jag något klokare av det här inte. Det enda jag vet är att min nuvarande K800i börjar bli för opålitlig för sin egen fortlevnads skull. Så jag tycker att den får ta att skärpa sig!



Min nuvarande - K800i

Nu ska jag återgå till renskrivandet av dagens anteckningar.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0