Packning

Har nu packat min väska och den blev tung fast jag inte packade så mycket :(

Jag har packat:

Kläder:
  • 3 par byxor
  • 2 st kortärmade tröjor
  • 2 st långarmade tröjor
  • 2 st linnen
  • 7 par strumpor
  • 1 st klänning
  • 7 par trosor
  • 1 BH (Måste köpa en ny... min andra favvis har gått sönder :/ )
  • 2 st tjocktröjor
  • 2 par strumpbyxor
Skolgrejer:
  • "Rörelseapparatens anatomi"
  • "Clinical anatomy and physiologi"
  • Skrivhäftet
  • Mappen med alla hand-outs
  • Pennskrinet med bl.a. USB-minnet
Diverse annat:
  • Smink
  • Smycken
  • Johans paket
Handväskan:
  • Mobil + laddare + headset
  • Plånbok
  • Myntpåse
  • Biljett
  • Busskort
  • Kalender
  • Mp3
  • Kamera + laddare
  • Bok
  • Swedbankdosa
  • Dagbok
  • Lypsyl
  • Alla nycklar
Theos grejer:
  • Buren (såklart) + koppel
  • 2 vanliga råttor
  • 2 grå råttor
  • 2 bollar (om jag hittar dem :/ vet int vart hon gömt alla...)
  • Klosax
  • (& Theo ^^)

Det kanske låter mycket, men det mesta av det är ju smågrejer och handväskan är inte tung, Theos grejer kommer ligga i hennes bur (förutom klosaxen förstås) och jag tycker inte att kläderna borde väga så mycket :/ Jag skyller på böckerna och Johans paket ;) ^^ Jag tror även att väskan är rätt tung i sig själv... Tyvärr.

Kommer bli kul att lyfta på den där väskan på tåget med en hand, upp för de höga trappstegen, med folk som köar bakom och en kattbur i andra handen... Och sedan manövrera den i ett trång tåg... Och vi ska inte tala om den trånga bussen! Usch, vill inte tänka på det... Jag saknar Volvon! :(


Åh, just det... Bussen också... Jag har kollat tidtabellen (som de ändrade den 13e December och därför kunde jag inte boka bussresan när jag bokade tågbiljetten i typ Oktober/November) och jag kan antingen åka härifrån 15.55, vara ute i god tid och komma fram 16.40, en timma och fem minuter för tidigt. Eller åka 16.45 och komma fram 17.35, 10 minuter innan tåget går... Bussarna har aldrig varit försenade när jag åkt med dem tidigare, men det känns risky att ta den som går senare när det är sådant här busväder och jag inte har bokat biljetten genom SJ... För då är jag körd om jag missar tåget.

Suck. Det känns som om det bästa alternativet är att ta den tidigare bussen och vänta över en timma på Resecentrum i Skövde. Theo kommer dock bli skitsur, men jag och mina medresenärer får ta det, för jag vill komma hem ordentligt.

Nu ska jag nog ta och titta på tv :)
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0