Ridning och ett möjligt bråck :/

Var till stallet för att rida klockan 19 och det var kul :) Jättekul! Fick min lilla snutt ^^ och det gick så bra! Han höll sig i skinnet fast han vilat jättelänge + att det var ruskigt kallt. Så jag var supernöjd. Han gick dessutom fint och kändes precis som vanligt ♥ Så skönt.
Kommer sakna honom så mycket när jag åker tillbaka igen :'(

Förresten så frågade Ing-Marie mig om jag kunde jobba heldag imorrn, så det ska jag göra, 7-16. Att få ihop lite pengar är alltid bra ^^

Sedan till det tråkiga då, som genast gjorde allt lite gråare...

Theo måste tillbaka till djursjukhuset och antagligen, om jag har rätt, opereras igen... Hon har fått en knöl under operationssåret som jag tror är bråck eller liknande. Hon har inte ont, men det ska inte se ut så...

Suck

Så jag ska ringa djursjukhuset när de öppnar klockan 10 imorrn och se till att hon kommer dit.
Jag som var så glad över att hon snart skulle slippa tratten :(
Stackars lillan min ♥
Nu ska jag fika och sedan ska jag försöka sova... Så jag orkar mocka, sopa, fodra, släppa in/ut hästar, torva och allt där emellan.

Gonatt & Sov så gott. Dröm sött!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0