Sista måndagen innan lovet!

Nu har Levi åkt hem :/ Tråkigt... Så nu är jag och missen ensamma igen. Och jag har inga föreläsningar idag, för den vi skulle haft på eftermiddagen blev inställd för att Maria är sjuk, igen! Suck, det fick jag reda på imorse. Hade jag fått reda på det igår kväll så hade Levi kunnat vara kvar tills kvällen... Menmen, nu blev det som det blev.

Just nu så pausar jag i skolarbetet. Har läst igenom alla häften/sammanfattningar fram tills digestionsapparaten, ska ska sammanfatta den föreläsningen plus 3 till hade jag tänkt. Så blir det lättare att läsa allt sedan.

Jaa, det är väl bäst att sätta igång ;) Så man blir färdig någon gång!

Kram ♥

P.S. Snart är det lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0