Snart är detta år slut... Välkommen vill jag säga till år 2010!

Detta år har varit både bra och dåligt. En del stora förändringar, men de kanske behövdes också...
Det behövdes lämnas gammalt groll bakom sig och starta om på nytt, slippa det dåliga som tär på en och som man inte borde behöva ta.

Jag har bl.a:
  • Ridit Comedy-älsklingen mycket innan sommaren ♥
  • Jobbat helger i stallet
  • Arbetat mycket med projektet i skolan
  • Varit utomlands för första gången - Dublin, Irland
  • Gått ut gymnasiet och alltså tagit studenten
  • Haft en mysig sommar
  • Sommarjobbat en vecka
  • Flyttat till Skara
  • Kommit in & börjat på Sveriges LantbruksUniversitet, SLU
  • Fått min söta lilla Theodora ♥
  • Haft 3 tentor, en hemtenta, en "grupptenta", 2 inlämningar och en webtenta
  • Fått längre hår :p Äntligen!
  • Skaffat nya, goa vänner ^^
  • Haft besök av Mamma, Levi & Becca i Skara
  • Åkt hem och hälsat på v.37, v.40, v.47, v.48 och Nu, över Jullovet
  • Firat 4 år med Levi ♥
  • Firat Jul & Nyår hemma med Familjen & haft det mysigt ♥
m.m.

Nu ska jag gå och göra pappa sällskap framför TV'n. Det är bara han och jag hemma just nu... Mamma jobbar :(, Johan är hos en kompis och Levi har inte kommit än.

Om vi inte hörs igen innan 12-slaget:

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!


Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0