Snöööö

Idag har det snöat ganska mycket på morgonen/förmiddagen... Tror dock inte att det kommer ligga så länge till, för min termometer visade plusgrader när jag tittade alldeles nyss :s

Det ingav i alla fall lite julkänsla i det annars regniga Skara :)
Jag bestämde mig t.o.m. för att maila ut ett julkort ^^ Ni kan ju gissa vem som figurerade på det? (A)

Den som gissade Theo gissade rätt!!!
(Har försökt skicka till en del men det gick inte till alla... Av någon anledning ville det inte mailas till dem med ett - precis innan @...)

Så till er som inte fått något pga. detta, så kommer kortet här!!



Mycket snyggt, mycket snyggt ;)

Har förresten besökt Skaras (kanske enda?) klädaffär för ungdomar... Hittade dock inget som inte satt som en hösäck på lilla mig... Jag kunde inte ha deras storlekar, allt var för stort :/ Inte bra att vara kort alltså...

Menmen, nu ska jag ta och diska efter lunchen och sedan ska jag väl plugga lite :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0