Storstädning inför jul :)

Nu har jag dammsugit OCH skurat hela lägenheten ^^ 
Så nu är äntligen de sista spåren efter byggjobbarna bortskurade!
Känner mig duktig ;)

Jag ligger alltså före i planeringen :/
Vad ska jag göra i städväg innan jag åker:
  • Dammsuga
  • Moppa golv
  • Sortera tvättkorgen och tvätta (imorgon 12-17)
  • Skura badrumsskåp
  • Skura handfat och badkar riktigt ordentligt
  • Ta en titt i avloppet, rensa rör?
  • Torka av soffbord, tv-bord och sidobord i vardagsrummet
  • Skura spisen så gott det går (måste nog hitta något bra medel så man kan få bort alla fläckar sedan innan också... Någon gång)
  • Rensa kylskåpet
  • Vattna blommorna
Men nu ska jag slappa ^^ Måste ju se till att ha något att göra imorgon också ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0