Trainride from Hell!

Så kan man helt enkelt beskriva tågresan igår...
Fyfasiken... Jag gick hemifrån 15.15 och kom hem till lägenheten i Jakan klockan 22.45 typ... Suck
Tåget blev två timmar och tio minuter försenat. Det tappade kraft hela tiden och la av helt 4 gånger och vi stod helt still, helt nedsläckta de gångerna. Sedan tog vi oss till Flen (som vi egentligen inte skulle passera) och fick evakuera tåget där och vänta i 45 minuter på ett annat X2000 som skulle hämta oss, som tur var fick vi vänta i det gamla tåget i alla fall...
Sedan tog vi oss till Stockholm där min mor, far och bror väntat på mig i över 2 timmar... Och sedan stannade vi till på Max på vägen hem och jag fick lite mat i mig... Hade typ inte ätit mycket alls på hela dagen! Usch, så seg jag var.

Men nu är jag i alla fall hemma :)
Och idag har jag hunnit med att handla julmat med mamma och pappa, luncha och gå en runda i centrum med Becca och vara hemma. Nu sitter jag hos Levi och väntar på att han ska bli färdig med sitt plugg. Ska hem igen vid 22 så jag hinner sova lite så jag kommer upp tidigt imorgon. Theo ska ju kastreras och ska skrivas in klockan 7.30. :) Jag hoppas det går bra för min lilla skrutt. Har köpt lite våtfoder också så att hon ska få lite godare mat att äta efter operationen, när hon väl får äta igen, får hoppas att den är mer välsmaklig, men jag tror dock hon dissar den med... Hon åt inte så mycket av den när hon provade den på eftermiddagen... Hon mest slickade på den :s ^

Suck
, jäkla anorexiakatt ^^

Hon har heller inte gått upp i vikt utan vägde fortfarande 1,5 kg när jag vägde henne igår, jag hade dock gått ner ett kilo så det var jag nöjd med i alla fall ^^ (kommer väl dock gå upp flera med tanke på all god mat hemma). Hon har dock blivit något större :) märkte det tydligare när hon kunde jämföras med Selma :p Det är ju både bra och dåligt... Det är bra att hon blir större, men hon borde ju bli tyngre då också...

Aja, nu ska jag ta och surfa lite på nätet.

Kram ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0