Update

Har ju inte skrivit på ett tag nu :)

Men Theo var i alla fall till Veterinären i söndags och knölen var inte farlig, men de visste inte exakt var det var... Får hoppas på att den inte är där för evigt bara för den är stor som en valnöt typ...
Hon ska tillbaka idag och ta stygnen, ta av tratten ^^ och så ska knölen kollas. Om min bror hittat rätt info på nätet så kan det vara underhuden som reagerat på materialet i stygnen och den svullnaden brukade vanligtvis försvinna efter ca 10 dagar. Så jag hoppas på det :)

Det gick bra att jobba i söndags också, men det var tungt som vanligt. Jag hade i alla fall gott sällskap i form av Alexandra :) och det konstigaste som hände den dagen var att det kom in två ornitologer som frågade om de fick "förvara" en sjuk/gammal/döende häger i stallet...?! Knasiga var dem, en häger är fasiken ingen liten fågel.

Har ridit mina tre kurslektioner på min lilla sötnos och det gick superbra ^^ Är så nöjd ♥ Han är så gullig, snäll & duktig! Älskar honom mest av alla hästarna ♥

Sedan har jag hittat en sådan urgullig liten hund!! Den var med i "The proposal" och hette "Kevin". Haha. Inte ett så gulligt namn precis, men söt var den i alla fall.

En Japansk spets.

Såååååå söt!

 

Nu ska jag gå och äta middag!

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0