10:e Juli innebar förändring

Den 10:e Juli var en ganska bra dag, något läskig men ändock bra eftersom det oundvikliga äntligen inträffade..
Jag kom in på Djursjuksköterskelinjen i Skara!!

Nog trodde, nästan visste, jag att jag skulle komma in, men man kan ju aldrig vara säker och hybris ska man aldrig få, därför ville jag inte jinxa det och på allvar, helt och fullt tro, att jag skulle komma in. Man kan som sagt aldrig vara helt säker på något...
Så några samtal till resten av familjen blev det och sedan satte lägenhetsletningen igång på allvar den här gången, för nu måste jag ju ha en ^^
Pappa har redan ringt på två och jag har mailat om tre andra, och nästa lördag blir det roadtrip till Skara! Yay!!

Nog talat om det, resten av dagen flöt på riktigt bra och eftersom det var sol på kvällen så cyklade jag och min favorit till Görväln. Tradition eller något sådant på våra sommarlov...
Vi fotade lite, han med sin värsting och jag med min nya lilla Fuji, inte lika avancerad som hans men den duger åt mig. Den här första bilden är ifrån Griftegården och är tagen vid den lilla rännan/dammen som de har som vatteninstallation där.

Sommarkänslan infinner sig på fullt allvar när man ser vyer som denna nedan. Jakobsberg på sommaren är vackert... Vad än ni andra tycker, så tycker faktiskt jag det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0