43 månader med älsklingen min <3

Japp, så lång tid har vi faktiskt varit ihop ^^ Känns som om en tid innan vi blev ihop inte existerat (vet att det låter smörigt, men det känns så ibland). Levi är både min pojkvän och min bästa vän, vi kan prata om allt, annars hade vi inte kunnat vara ihop än idag. För sådant är väldigt viktigt för mig.
För att "fira" var vi till La Gondola i Viksjö (efter en hel dags solande och badande på beachen i Kallhäll). Har aldrig varit där förut och blev positivt överraskad faktiskt. Det var mycket gott och inte så särskilt dyrt. Helt överkomligt. Efter det blev det glass till efterrätt i Stäketmarinan. Gott ^^
Kvällen avslutades med ett parti TP, som inte hann avslutas innan Levi sprang till bussen och jag satte mig här för att fixa innan jag ska krypa till kojs.



Imorgon är det lägenhetsletardags och romresan till Skara startar tidigt har Chaufför/Rallykalle Jönsson (a.k.a min far) meddelat. Det är både läskigt och roligt på samma gång. Tänk att man måste bli vuxen någon gång också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0