Comedy

Saknar den lilla orangea hästen!! :( Min söta, klumpiga lilla vän... Som alltid försöker och gör sitt bästa <3 Jag kommer ju inte att rida kvar på Säby till hösten med tanke på att jag måste flytta, så jag kommer sakna honom massor, massor och åter massor   :'(  Kommer sakna att rida, kommer sakna att rykta, kommer sakna att krama och pussa på honom!! <3

Hoppas han inte blir helt förstörd medan jag är borta... Han är den jag ridit mest utav alla, någonsin!
Kommer sakna min Gulle massor, för han kan ju inte precis hälsa på eller ringa som de flesta andra...

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta älskling och jag kommer ju tillbaka på heltid till Jakobsberg om 3 år och då kommer jag tillbaka till dig sötnos <3 (Kommer såklart hälsa på dig när jag kommer hem på helger och lov)




Vi två 21/5 efter en dressyrtävling <3



En glad & nyfiken (godissugen) Comedy i hagen ^^



Fina tävlingsknoppar. Hans färg är gudomligt fin <3



Gulle och jag



Comedy
2003
e: Orchis Fragans u:Corina

Bästa hästen <3
Nu & för alltid!
Kommer sakna våra fredagar älsklingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0