En dag på stan & Brüno

Var till La ciudad igår med Leviponken och strosade i affärer. Hade tänkt köpa mig ett till par Converse, men hittade inga lockande... Tyvärr. Hittade inget annat som lockade heller så vi gick och åt i Kungshallarna och gick sedan på bio och såg Brüno, med Sacha Baron Cohen. Han är Slightly weird, men det är väl det som gör honom rolig också antar jag.
Det var faktiskt en svensk med i filmen!! Som birollsinnehavare, typ second lead, Gustaf Hammarsten. Det är coolt!


Efter det begav vi oss hemåt Jakan igen, stannade bara på Coop och köpte fika innan vi landade i soffan på mitt rum och slog på fyran för att kolla på Ondskan. Jag hade inte sett den förut, men den var riktigt bra. Dock läbbig, förstår inte hur någon kan ta så mycket stryk!! Efter det var det läsning och nighty-nighty.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0