Igår (22/7)

Igår var en sådan där tråkig, men nödvändig, dag. Var ner på Swedbank och skaffade studenterbjudandet istället för ungdomserbjudandet, så jag hoppas att det blir bättre så :) Då får jag ett större utbud och kan göra mer över datorn och så fick jag mastercard... fast jag inte vill ha det, men det behöver ju som sagt inte användas ;)
Var efter det till IKEA med mamma och köpte äntligen lite hyllor till mitt rum på landet. Jag har för mycket böcker så min vanliga hylla räcker inte till. Älskar mina böcker och nu kan jag äntligen fylla ut resten av rummet med dem.

Pappa ringde på en lägenhet igår också, en tvåa ^^ Ska få se bilder idag och hoppas på att det är en catch och att dem som äger den nu kan flytta ut innan 31/8, för annars måste vi leta vidare :/ Lägenhetsägarna i Skara är fett jobbiga...

Såg även Beowulf på tv igår ^^ Den var bra, har velat se den länge och den var fett bra animerad :P faktiskt! En del av karaktärerna ser väldigt äkta ut och de är gjorda för att likna personerna som gör deras röster. T.ex. så gjorde Angelina Jolie rösten till Grendels mor och man såg direkt att det var hon :D

Hade för övrigt jätteont i magen igår :( Tjejproblem... Hade så ont så det kändes som om jag skulle dö...

Idag då'rå... Tja... Det är sämre väder än igår, så vi får se vad som hittas på.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0