Risbäck imorgon

Imorgon bär det av till Risbäck, det blev framflyttat en dag för att pappa helt plötsligt ändrade sig... Jag hade ju tänkt möta Becca för brunch imorrn, men vi får se hur det blir med den. Kanske inte hinner då pappa ville åka vid ett.

Det gick i alla fall lätt att packa och jag fick plats med mycket i min lilla väska :)


  • 8 par trosor
  • 2 behåar
  • 2 par vanliga strumpor
  • 1 par låga strumpor
  • 2 par jeans
  • 2 par shorts
  • 1 kjol
  • 2 t-shirtar
  • 2 skjortor
  • 2 tjocktröjor
  • 1 långärmad, tunn tröja
  • 2 korta linnen
  • 2 långa linnen
  • 1 skjortklänning
  • 1 klänning
  • 1 bolero
Tror det var allt, men det var mycket för en så liten och nätt väska :) Ett riktigt kap, 99 kr på Dollar Store i Sveg ;)
Har såklart med mig en handväska med annat som mp3, kamera, dagbok, kalender, plånbok etc, men den var inte stor den heller ;)

Får se om jag orkar sätta mig något alls vid datorn i Norrland... Den är superseg, för vi har bara modem där.
Annars, Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0