1/11 :)

Igår så var det en vanlig söndag helt enkelt... Sådär tråkigt grå, så jag och mamma höll oss inne. Vi fixade lite med ekonomin och satt vid datorn. Jag pluggade lite och mamma löste korsord.

Till middag lagade jag kycklingcurry med ris :) Det blev gott.



Efter middagen gick vi bort till Coop och köte ett underlag till frysen, en kaffekokare och grejer till den, två plädar och en termometer. Vi flyttade sedan in frysen så man slipper springa ut på balkongen varje gång man ska ha något ur den (får se bild senare).



Kaffekokare



2 plädar - Det är kallt här ;)



Termometer ^^



Såhär fin blev soffan med nya pläden ^^

Nu ska jag och mamma ta & äta frukost ^^ Ska ju iväg och lära mig medicineringsteknik på häst :p då måste man äta ordentligt...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0