Ännu ett svar till Becca

Man vet som sagt inget, för det finns inga riktiga vampyrer, men det är ganska logiskt att levande döda är kalla då de inte har något blod som cirkulerar i kroppen, och jag som läser mycket anatomi vet att blod även har som uppgift att regulera värmen... Alltså resulterar det i kyla ( med tanke på att de heller inte vistas i solen och värms upp)

Om du anser att han är en hjälte så fine ;) Då får han väl vara det då. What's the deal? Det är en radda böcker, och snart filmer, och de är bra. Hjälte, inte hjälte, han har själv sagt att han är hjälte, han har inte sagt att han är hjälte, läsarna har gjort honom till hjälte, författaren har gjort honom till hjälte. No big deal. Och jag tror inte att man har gjort honom till en hjälte, han är helt enkelt en bad guy (som måbga tjejer dras till för att han är mystisk osv)  som är artig, belevad och snygg (Även om jag inte tycker att han är så snygg i filmen...menmen). What's not to like?

Haha, jag tror nog inte att de skulle vilja välja en Duett som sportbil i den filmen. Men du skulle imponera på min far med den önskan ;)

Har inte tid att skriva mer nu, måste till skolan!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0