Byggarbete och sömn = totalomöjlig kombination

Det går inte att sova när de där byggjobbarna drar igång... Men nu, typ en halvtimma efter att jag gett upp försöket att sova, då har de slutat!!! Så jäkla typiskt... Och imorgon ska de dra igång i min lägenhet... första omgången: kök & sovrum. Har flyttat alla smågrejer i sovrummet redan, bara sängen kvar, och jag skulle få hjälp med den senare idag.
Men min lilla snuttekatt måste då sova borta inatt och bo hos Anna imorgon :/ Kommer sakna min sovkompis :( Den enda sovkompisen jag har just nu. Men Anna får det nog mysigt ;) Bara inte Theo beter sig som när Louise tror att jag gett henne olagliga substanser ^^ Men så bör hon ju inte bete sig... i alla fall inte hela tiden... ^^
Sedan måste Theo sova borta den 11e och bo borta över den 12e då de ska fixa balkongpartiet. Hoppas det blir riktigt varmt och gosigt sedan, när de bytt ut alla fönster :p

Men nu ska jag ta & borsta tänderna och sedan sätta de nyborstade gaddarna i lite kurslitteratur och invänta mina klasskamrater ^^

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0