C30 - inte så cool nej...

Som svar på din nästa kommentar Becca (Ni andra som inte hänger med: Jag och Becca har viktiga frågor att reda ut =p ): Nej, C30'n är inte så cool, enligt mitt tycke i alla fall och jag håller med om att en XC70 eller dylikt skulle vara coolare, men det gör inte många av de andra i dagens samhälle (i vår ålder). För dem så är XC70'n famljebil och C30 sportbil, och därför har man valt den till filmen. Tyvärr så får inte vi med bra smak bestämma ;)... Och jag har för mig att i boken hade han en S60/S80 eller något liknande, som för mig är mer en sportbil och mer Volvo, sådeså ;)

Och vem "vet" egentligen att Vampyrer brinner upp i solljus? För det första så finns det inte några vampyrer att forska på och för det andra så är det ju bara en av alla de saker som lär hända med vampyrerna... Varför skulle de inte glittra som is i solljus, med tanke på dess kroppsligt kyliga temperatur, deras "isiga" temperatur?

Förresten så anser sig inte Edward vara någon hjälte... Han säger faktiskt just det, att han kanske inte är hjälten utan "the bad guy", när Bella gissar på att han är en massa hjältefigurer och inte gissar på något "mörkt och ondskefullt". Hade du sett filmen eller läst boken så hade du vetat det ;P

Haha, Något mer du vill ha svar på?? ;)


Kram

Kommentarer
Postat av: superlativtjättesuperduperetttillsuperlativtbesviken

jamen hallå, ifall vi nu säger att vampyrer inte brinner för att man inte har forskat på dem, hur vet man då att de är så isiga? :o bambambam! de kan lika gärna vara eldigt heta;) och därav drabbas av överhettning vid sunexposure;)



JO, han tycker visst att han är en hjälte, och han är en hjälte, det är bara det där tramsiga tjejskrivandet för att få alla brudar att falla pladaskpannkaka i nätet av edwardloving som får honom att säga att han inte är en hjälte. stephanie meyer drömmer själv kladdiga drömmar om sin "icke" hjälte, det vill jag lova, och eftersom både hon och karaktären är ena riktiga hycklare så tycker han visst att han är en hjälte! hihihi;)



och ifall han ska köra en RIKTIG sportbil så borde han lätt han en duett ;) DET skulle ge honom lite mer cred i mitt hjärta.

2009-11-09 @ 17:42:37
URL: http://lithander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0