Dagens

Idag har jag varit i skolan på "medicineringsteknik hund", det var mycket information och mycket prova på uppdragning och administrering på "dockor". Det var skoj, men inte lika skoj som att spruta på riktigt ^^ Men det får bli en annan gång :p

Sedan var jag och mamma till Slöjd & detaljer, och jag fick ett set med något som jag ska pyssla ihop till någon. Får hoppas det blir bra, men jag säger inte till vem ;) Det blir en överraskning, om det blir ett bra resultat vill säga :p

Så har jag varit på luciaträning. De är fett avancerade! Med uppsjunging av alla olika slag, toner och all möjlig teori som jag inte kan... Jag vet då inte om jag är Alt eller Sopran... Aja, det blir väl bra ^^ Det lät fint när vi sjöng i alla fall. Och efter träningen mötte mamma upp mig och så gick vi till Milan och åt pasta :)

Och nu sitter jag här. Snart ska brorsan ringa och fråga något om/diskutera Kemi med mig, får hoppas jag kommer ihåg något nu då... Bindningar var det visst...

Snart är det tenta igen!... Ville bara säga det!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0