En klantnisse till byggnisse, är det en buggnisse?

Jadu... byggnissar är inte alltid så bra på sitt jobb... Hur svårt får det vara att hålla koll på om jag ska ha svarta eller vita persienner!? Jag tror jag blir galen snart! :@ Man är konstant orolig för att de ska dyka upp oanmälda och släppa ut katten, man oroar sig för att de inte ska dyka upp så katten får sitta instängd i vardagsrummet i onödan, man får hela tiden gå och oroa sig för om de kommer göra det rätt & bra och man får hela tiden hålla koll på dem!!! Kan det inte vara över snart!? Måste de dra ut mer på plågan!?

Och jag tycker fortfarande att det drar i sovrummet, fast de spikat fast allt foder nu...

Kvar för dem att fixa:
  • Byta de vita persiennerna i köket till svarta, och sätta in svarta sovrummet!
  • Limma dit Fönsterbrädan i båda rummen!
  • Fixa balkongpartiet (på alla sätt!) på torsdag! (men det tar väl längre tid...)
  • Täta alla fönster!
Aja, måste dra tillbaka till skolan nu!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0