Frukost, sedan upp till kamp

Hejhej!

Just nu sitter jag och äter min frukost... Måste ju grunda med något innan jag går och ryter på platschefen, igen. Tycker det är så tråkigt att jag ska behöva ta den här diskussion med honom, igen. Jag tycker även att det är tråkigt att allt ska ta ännu längre tid än det redan gjort, men det måste ju bli bra någon gång...

Får se om han tror mig och tar det på allvar, men jag kan säga så här mycket: jag kan hålla en bit papper under ett av läckage-hålen i köket och pappret fladdrar! Så mycket blåser det in där, i de andra hålen sipprar luften mest in.
(+ att luftintaget/ventilen i sovrummet viner det i...?)

NOT GOOD!!

Yes, men... nu ska jag äta färdigt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0