Full rulle heeeela dagen...

Idag har jag haft fullt upp kan jag säga. Puh! Nu ska jag äntligen sätta mig framför House och slappa!

Jag har:

  • Varit i skolan mellan 9.00 och 16.00. Först var det kommunikationsföreläsning och sedan mag/tarmsystemet-föreläsning (fortsättning ifrån igår)
  • Efter det var det dags att gå till Smedjan och träna inför Lucia med tjejerna i luciakören. Har dessutom fått 2 uppdrag ;) Ska dock inte säga vad än ^^ Nyfikna?
  • Efter det knatade jag bort till Anna för vi skulle gå och träna...
  • ...Vi var på ett Core-pass ;) Vi och tanterna lekte strandade valar ^^ Haha
  • Sedan var jag till affären och handlade lite, typ mjölk, yoghurt, bröd.
  • Och nu sitter jag här. Har precis ätit och ska nu titta på House :)
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0