Gårdagskvällen

Ja gårdagskvällen/natten var rolig ^^ Det blev dock inget filmtittande, vi kom aldrig dit :p Vi pratade om allt möjligt istället. Det bästa på hela veckan ♥ Jag skrattade så massetermuskeln fick ont! ;)
Samtalsämnena var allt ifrån: friskis & svettis, "putsa fönster", bröllop med Hajen-/Star wars-/Sagan om ringen-tema, Gollum, Ullared, Ullared-bögen Mattiaz och hans låt, Unicorn planet, Flight of the concords, Hamstern Bob, Hamsterburar, tvättstugor som krånglar, fredagen den 13e och allt där emellan :p Roligt helt enkelt.
Sedan skulle jag och Louise cykla hem i den lugna Skara-natten som i alla fall blev mindre tyst när vi var ute :D Vi skrattade det tjöt! Och cyklade förbi polisen, och just då passade vi på att cykla extra rakt så de inte skulle stoppa oss ^^ Men de trodde nog inte att vi varir ute och festat precis: Jag i mina blå JS-brallor, mössa med boll och en stor byggarbetsreflexjacka size BIG! Louise tyckte att vi skulle testa att gå in på någon av Skaras klubbar i våra snygga Slacker-outfits och se vad som hände ;)

Kom hem vid liv och rätt tidigt, för alla var nog lite trötta (det blev alltså inget uppesittande till 3 imorse som vanligt).

Just nu är det dags för frukost, sedan måste jag gå och handla.
Det viktigaste att handla just nu:
  • Kattsand
  • Mjölk
  • Gröncurrybas
  • 0,5 stift
  • Kanske något kött för att bryta trenden med köttfärs-kyckling-fiskpinnar...
Aja, ska väl sätta igång mig ordentligt nu då.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0