♥ Grattis på Fars-dag!!

Grattis på fars-dag till min bästa pappa!

Nu tänker jag lägga upp lite bilder på min kameraskygga pappa, och av någon anledning (medvetet?) så har han nästan bara fastnat på kort i full skotermundering under påsk-semestern, eller i mörkret i en bil... Hmmm... Jag tror nog att det är medvetet.



Pappa på Formulan, har precis parkerat sig bra i solen ^^



Iklädd favoritglajjerna uppe vid Lill-Månkes



Pappa kollar om det hoppat in några fler hästar i motorn uppe på (Mellan?)Rissjön
(Pappa blir ju orolig över hur bra den går ;p )



På Kryssning i Somras



Ännu en gång på (Mellan?)Rissjön



Uppe på en fjälltopp



I den gula faran

Så har jag nu slut på kort som du nog skulle kunna tänka dig att visa upp :) Men några hade jag i alla fall ^^

Grattis igen!!! Nu ska jag ta & ringa också :p Synd att jag inte kan vara där själv :(

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0