Hallelujah!!

Ja, Hallelujah säger jag bara. Äntligen, så har de fixat det sista på köks- och sovrumsfönstrena!! Var ju, som jag sa att jag skulle, till platschefen imorse och han gav mig följande fakta:

  • De svarta persiennerna är försenade (och det kunde inte någon ha meddelat mig eller att de satte upp en lapp i trapphuset - allmän info liksom).
  • Det skulle fogas under fönstrena så det inte läcker in (det kunde han inte nämna när jag klagade på drag sist!).
  • Och självklart skulle fönsterbrädena sättas upp, snarast.
Dessa två av tre möjliga saker skulle åtgärdas innan 11 idag sa han, om han så skulle behöva göra det själv. Och visst f*n kunde han klockan idag! För när jag kom hem vid 12 så var det färdigt! WOW!!

Så nu har jag dammsugit, jag väntar med att moppa tills de är färdiga med ALLA fönster, och så har jag ställt tillbaka allt där det ska stå, satt upp gardiner etc. Så nu ser det normalt ut, i alla fall tills ikväll då jag måste flytta på allt i vardagsrummet... För imorgon är det ju meningen att de ska befinna sig där och fixa balkongpartiet... Får se hur det går med det. Är skeptisk till allt de gör just nu, så... ja, vi får se.

Hatar oreda!! Särskilt påtvingad sådan!


Nu ska jag ta & plugga!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0