Hemma, I Skara, igen

Nu är jag tillbaka efter en helg i hufvudstaden :) Den spenderades med att gratulera Levi på födelsedagen ♥
På natten till hans födelsedag var vi ute på pub, Dovas, på Sveavägen i Stockholm :)
Och sedan på dagen/kvällen var det "släktmiddag" hos honom. Mysigt, mysigt!
En trevlig helg, precis så som det ska vara. Förutom att jag inte hann vara hemma och umgås med familjen så mycket som jag velat. Det är mycket man vill och man har så lite tid till att göra allt det.

Idag har jag och Theo åkt tåg hem :) Det gick bra, lite förseningar bara, vi missade första bussen, men hann med nästa. Jag har även varit i skolan. Vi hade en liten examination i "Kommunikation och rådgivning", vi fick sitta i grupper om 3 och svara på 4 frågor. Jag hamnade med Louise & Malin D och det gick bra.

Vi fick även tillbaka sjukdoms-och-farmakologi-tentan och den gick bra. Fick en 4:a :) Så nu kan man sluta att tänka på den. Skönt

Nu ska jag ta och äta lite och så.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0