Idag - dagen d

Idag så har de äntligen(!) monterat färdigt fönsterna i vardagsrummet... Förutom på utsidan... men det materialet hade de inte nu, utan det skulle komma senare, som mina svarta persienner... Så helt över är det inte än, men det blåser i alla fall inte in längre.

Madde var hit idag och jag, hon, Theo & Snoopy satt och tryckte i mitt sovrum. Theo var väldigt nyfiken på hunden, men han var ju lite läskig som var så väldigt energisk i början... Och hans skall var väldigt läskigt! Haha, fegiskatten min ♥ Hon försökte sig dock på några bakhåll men han fick syn på henne innan varje gång! Typiskt, tyckte Theo.

Har även haft hundpalpation idag. Vi fick klämma och känna på lite elevhundar :) Det gick bra, vi blev t.o.m. färdiga litet tidigare, så nu ska jag ta och plugga lite och sedan äta, och vid 16.30 ska jag & Madde gå till ordförande, får se hur det går.

Ska även packa lite till ikväll.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Levi

http://vilkenjur.blogspot.com/2009/11/wigtig-nyhet-till-alla-kattalskare.html

2009-11-16 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0