Jag vill bara dra något gammalt över mig...

Är bara så trött efter dagens långa skoldag + att de varit här och satt in fönsterna, men inte fixat insidan, igen. Vill bara ta ledigt nu och försvinna härifrån tills det är färdigt... Mitt vardagsrum är kaos, allt står i en hög och så måste det se ut, för de är inte färdiga! Visste att det skulle bli såhär! Suck. Ska i alla fall till Bostadsrättsföreningens ordförande på måndag med Madde så får vi se om han kan göra något, säga något, eller i alla fall berätta för oss om det ska göras någon slags efterkontroll... Och så får jag hoppas på att de gör färdigt imorgon. Theo ska få vistas i sovrummet på förmiddagen när jag är i skolan, så får vi se om det hänt något sedan. Jag ska dessutom tvätta imorgon, skojigt, 3 & ½ veckas tvätt...

Hade tänkt dra och träna ett skivstångspass på friskis men pallar fasiken inte, känner mig helt utmattad, psykiskt i alla fall. Ska väl plugga lite, äta, titta på tv och frysa lite i mitt "fint inredda" vardagsrum.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0