Jäkla byggjobbare :@

Tror ni att det blev färdiggjort!? Nej, såklart inte! "Det ska bara ta en dag" Jo, tjena... Jag har inget foder på insidan och ingen fönsterbräde! Och så ska det se ut hela helgen och inte vet jag om de kommer tillbaka på måndag heller, för inget har de sagt. De var ju för fasiken färdiga innan lunch med att ha satt i fönster på alla tre våningar, vart tog de vägen sedan!?

Såhär ser köket ut just nu:






Och så här ser sovrummet ut:



Och det ser lika hemskt ut runt fönstret där...

Vad ska jag göra med Theo på måndag liksom? Jag vet ju inte ens om de kommer då... Kanske kan stänga in henne med mat, vatten, leksaker & låda i vardagsrummet...? För där ska de ju inte vara förrän på torsdag, hoppas jag. Men med de här virrpannorna & latmaskarna vet man ju aldrig! Suck, vad less jag blir!

Hmph...
Nu ska jag ta och bada... Det var träligt att bära hem Theos grejer från Anna... att en så liten, lätt katt kan vara så jobbig att bära på, och att en sådan liten har så tung kattlåda...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0