Naglarna rök och mitt goda humör med!

Japp, nu har jag klippt ner naglarna... Känns tomt men samtidigt bra, det är lättare att göra pilliga saker nu, som t.ex. Levis julklapp som jag pysslat ihop idag ;) Det blev bra tycker jag :p Men jag kan ju tyvärr inte visa bild här för då får ju Levi reda på vad det är...



Mycket naglar blev det i en hög och lite är det kvar på fingrarna...

Sedan blev jag sur... Fick ett sms från skolan nyss. Tentagenomgången imorgon är inställd! Maria är sjuk och ska försöka rätta klart tentan i början av veckan som kommer... Blä! Ville ju veta hur det gått! Det har ju faktiskt gått ett bra tag sedan vi gjorde den där tentan... Aja... Då kanske jag är hemma när byggjobbarna kommer så jag kan se till att de inte släpper ut Theo ur vardagsrummet.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0