Nu gör jag Becca besviken på riktigt...

... Men jag har biljetter till New Moon!!! YES!!!

Jag har nu beställt biljetter till mig, mamma, pappa & Levi (Brorsan hakar på ditt tåg Becca och tänjer ej på sina principer, du behöver ej bli besviken på honom i alla fall! ;p ) Ska gå den 20e på Falken :p, 75 kr per biljett är bra mycket bättre än 105 kr på SF.



Yes, Yes, Yes!!

Ska bli skoj att fräscha upp minnena från när jag läste böckerna *Minnen*, filmerna blir ju dock aldrig lika bra, menmen, man ska inte klaga ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: überbesviken

vampyrer som glittrar, varulvar som hyser vackra känslor för människor, och en hjälte som kör en c30... get my point? ;)

2009-11-09 @ 00:01:48
URL: http://lithander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0