Östra polhem - Månskensgränd

Sitter just nu hos Levi. Passar på att sno en dator när jag är hos honom, Johan sitter ju alltid och ockuperar den hemma...

Vi ska snart äta middag, vilket är bra för jag börjar bli hungrig... Det ska bli gott. Känns som vanligt när Levi lagar maten ^^ Det känns som vanligt att vara hemma igen. Vill inte åka hem till Skara... Vill gå min utbildning, fast här. Det var så skönt att rida i den vanliga gruppen, att rida överhuvudtaget, att besikta bilen med mamma, att gå i affärer med mamma, att titta på pappas bilar, att titta på tv med pappa, att umgås med Levi, att gå och fika vid Säby, att hälsa på Comedy i hagen, att pyssla om Comedy i spiltan, att gosa med Selma (fast hon löper...) etc. Det är så skönt när allt är som det ska! Suck!

Ska ju i alla fall hem nästa helg också och fira Levi, och så ska Becca komma och hälsa på mig helgen v.49 om det blir som vi tänkt, sedan ska jag, Louise & Anna baka lussebullar v.50 och sedan åker jag hem v.51. Så förhoppningsvis går tiden fort och så kan jag vara hemma en längre stund igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0