Såå skönt

Just nu är det bara skönt. Visst, jag har mycket plugg, eftersom vi hittills blivit överrösta med fakta som vi ska reda ut, men det är varmt här för första gången sedan jag flyttade in typ! Termometern visar över 23° C, nästan 24° C, fast det bara är typ 3° C ute. Det blåser inte här inne heller ^^ Är lite avslappnad för första gången på flera dagar...

(Nu kommer jag låta sådär pessimistisk igen)
...men snart bryter helvetet loss igen. Imorgon är det dags igen, för nästa prövning, får se om det inte händer något, händer lite men inte tillräckligt, eller om allt blir färdigt. Återstår att se.

Theo ska då byta hem igen... Hon kommer nog trivas bra hos Louise, det är bara jag som kommer tycka det är tråkigt utan henne.

Har förresten tänkt på en sak, det här är mer Theos hem än mitt egentligen... Hennes första hem ifrån mamma, i och för sig gäller det för mig med, men jag ser Birgittavägen i Jakobsberg som mitt hem. Det här är bara mitt temporära hem, och det är det ju för Theo med, men 3 år för henne är en bra mycket större del av hennes liv än av mitt. Så när jag säger till Theo att vi ska åka hem nästa vecka blir det ju inte hennes hem, utan hennes mattes hem och när vi åker tillbaka till Skara så åker vi hem till henne... Krångligt? Jo, jag tappade nog bort mig själv där på vägen också, men jag fattar själv vad jag menar i alla fall, bara så svårt att förklara bra.

Ska plugga vidare nu efter middagspausen.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0