Sammanfattningar

Nu har jag sammanfattat alla häften vi fått ut under veckans gång, puh! Det tog tid, men nu är det lättare att läsa och man lär sig ju och repeterar medan man skriver dem ;) Så nu kan jag göra något roligt en stund :)


Just nu sitter jag och lyssnar på denna youtube-video ovan.
Gud vad hon sjunger vackert!
Jag ligger i lä där alltså ;) Jag fick sjunga den för Luciakören i tisdags då det bara var jag som kunde den här varianten, de sa att det lät bra, men jag vet inte :p.
Jag har ju inte sjungit den på riktigt sedan jag gick på Aspnäs och sjöng den i kyrkan... Och även då var den väldigt hög ^^ Men fin är den, och jag brukar ju inte precis gilla psalmer annars, de är alltid så svåra att sjunga (och det är ju i och för sig den här med menmen).

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0