Fredagen den 13e...

Är nu färdig med tvätten. Theo var med den ena gången, jag tänkte att de kanske skulle dyka upp några byggare medan jag var borta så hon fick följa med på äventyr. Det dök dock inte upp några byggare och jag undrar om de har tänkt att jag ska spendera en till helg i kaos & kyla...

Men nu är jag så trött på allt det här att jag inte orkar gå och tjata på dem, inte just nu i alla fall. Är helt utpumpad av att springa efter dem att jag inte orkar mer just nu. Det blir en tripp till ordförande på måndag med Madde.

Tvättstugan suger förresten! ALLT suger förresten just nu...
  • Centrifugen tog sönder en kökshandduk.
  • Torkskåpet & torktumlaren torkar dåligt och långsamt.
  • Byggarna dök ej upp.
  • Katten har suttit instängd i onödan.
  • Jag fick sitta i telefonkö i 6 min för att avboka en tandläkartid jag inte från början velat ha.
Det positiva idag är väl att Madde & hennes Tommi snart kommer för att hjälpa mig med elementen och att jag ska till Anna ikväll med Louise och titta på film.

Ja..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0