Uppsala

Sitter just nu i Levis rum i Uppsala. Har haft 1 & ½ dag hemma innan jag kom hit :) Sååå skönt, allt känns som vanligt. Red igår, tyvärr så var Älsklingen min fortfarande "trasig" som Ing-Marie uttryckte det ;) Fick då Peter Pan och han är också bra, och i alla fall samma färg som Comedy, motiverade Ing-Marie med ^^ "Samma modell"! Haha ;) Vi gjorde enkla galoppombyten, det var skoj. Men jag fick jädrigt ont i knät och i vaden :( Är fasiken skapt konstigt...

Har också hunnit klippa topparna hos Frissan min, varit i centrum, Ica Viksjö och Stinsen med mamma :) Har även hunnit följa med mamma och besikta bilen :p Och tittat på alla nya och gamla bilar i garaget.

Och nu sitter jag som sagt hos Levi!

Vi ska gå och äta tre-rätters middag på Snerikes(?) nation. Min middag kommer gå på beräknat typ 144 kr ^^ För en tre-rätters med läsk!! Wow! :p

Måste gå!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0