Värme!!!

Äntligen har jag fungerande element!! Vicevärden/fastighetsskötaren fixade dem åt mig igårkväll + bytte termostater (mina gamla var ca 20 år gamla trodde han...). Så nu är elementen varma och sköna.

Jag trodde för en stund att min skärm dog, men den var som tur bara skendöd. Felet hittades och rättades till. Puh! Vilken tur... För just nu krånglar min gamla mobil-vän och det hade inte varit kul att ha varken dator/internet eller telefon som man kan lita på.

Snart är det dags för skolan igen, då blir det genomgång av C15-hemtentan och förhoppningsvis får vi i Halvklass A också tillbaka våra vårdhygien-tentor. Har redan varit där imorse och dissekerat/flått kanin för att titta på muskler och dess strukturer...

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0