17/11

Nu har jag bokat en resa hem!
Har ju ett bra schema v.47, så jag kan vara hemma lite. Åker på tisdagen klockan 17.47 ifrån Skara och kommer till Stockholm 20.50. Åker sedan tillbaka på söndagen, men det får bli en sista-minuten-biljett, för söndagens biljett var inte så billig som biljetten på tisdagen... Den kostade bara 118 kr ^^ Yay!!

Så måste jag kolla upp biljetter för helgen då Levi fyller år... Det kanske får bli en sista-minuten både fram och tillbaka... För det var dyrare att åka på en fredag (Daah!).

Mat var det ju, ja... Nu måste jag faktiskt gå och äta, håller på att svälta ihjäl -.-
Bye!

Kommentarer
Postat av: Furst Chlodwig zu Hohenlohe-Schillingsfürst

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!!

Då kommer du och bor lite med mig? :D

<3



ringer vid 22 sen, ska iväg och träna min ömmande kropp och basta! :D

2009-10-14 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0