Årets första julklapp

Nu har jag beställt årets första julklapp! Den är till mamma :) Jag tänker inte säga vad det är, för jag vet att du läser ;) Det är bäst att vara ute i god tid, för det skulle ta ett tag för den att komma också...


Då var det lättaste avklarat :D Tjejer är mycket lättare att komma på saker till, särskilt om man känner dem. Vad vill Pappa, Johan och Levi ha, eller vad skulle vara en bra present? Hmm...
Tål att tänkas på, men jag har ju lite tid på mig ^^ Man måste ju dock vara ute i god tid när man bor i Skara, för de har ju inte så mycket affärer här, så det kan behöva beställas för att man ska få tag i rätt grejer...

Ska klura vidare på det
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0